«No pot ser que l’aeroport de Barcelona encara no tingui un hotel»

Vostè és una de les poques persones que confiava en la bona marxa de les companyies de baix cost quan no tothom hi creia. Per què pensa que han funcionat?

Per diverses raons. En primer lloc, perquè han liderat un procés de democratització del transport aeri. Els anys vuitanta era un servei a l’abast de molt poques persones. Amb la irrupció de les companyies low cost s’ha ampliat el ventall d’opcions i tothom pot hi accedir. Avui agafar un avió és una de les coses més normals que es poden fer. Després, aquestes companyies han introduït la competència dins del sector. Als anys vuitanta només hi havia les companyies estatals, també anomenades de bandera, que exercien gairebé d’una manera monopolística als seus països el transport aeri. Ara l’oferta és més gran, els preus han baixat, hi ha nous vols —sobretot a dins d’Europa i al mercat nord-americà… Tot això ha fet que les companyies low cost hagin triomfat a Europa i, abans, als Estats Units.

Per continuar llegint, accedeix a la notícia.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *